merk logomerk logo

SWATI (in de Westerse wereld Arcturus genaamd) is één van de helderste sterren aan de nachtelijke hemel.

SWATI is een liefdesverhaal
Het verhaal van SWATI begint met twee verliefde mensen. Vishal Nanda ontmoet Swati Verma. Boom. Zoals alle grote liefdesverhalen overstijgt het grenzen. Vishal is een ervaren Zweedse ondernemer. Swati een bekende Indiase visagiste. Hij valt op haar uitstraling en hoe het verandert bij elke stemming en gelegenheid. Een natuurlijke schoonheid. Gekleed om indruk te maken. Toch lijkt ze altijd op zichzelf. Zelfverzekerd. Stijlvol. Opmerkelijk genoeg lijken zelfs haar ogen te veranderen. Van licht naar donker en weer terug. Hij vraagt hoe dat kan. “Cosmetische lenzen” antwoordt ze glimlachend. De rest is, zoals ze zeggen, geschiedenis.

Schoonheid is jezelf zijn
Schoonheid gaat niet over uiterlijk. Schoonheid gaat over zelfexpressie. Trots zijn op alles wat je doet en wie jij bent. Alle kanten van je persoonlijkheid laten zien. Alle facetten. Alle nuances. Omdat echte schoonheid geen vaste standaard heeft. Alleen de kracht om naar believen te veranderen. Van Hollywood-ster tot natuurlijke schoonheid en weer terug. Loskomen van normen en grenzen. Vrij om te dragen wat je voelt. Schoonheid is jezelf zijn.

Productfilosofie
Omdat schoonheid geen vaste standaard heeft, vindt SWATI dat het geen grenzen mag hebben. Daarom is de missie geformuleerd om producten te ontwikkelen waarmee je je eigen schoonheid kunt uitdrukken. Vrij van alle idealen of beperkingen die normen, geslacht en genetica het zijn proberen op te leggen. Zweeds in hart en nieren, maar vanuit een mondiaal perspectief, streeft SWATI onophoudelijk naar stijl, veiligheid en gebruiksgemak. Men hoeft zich niet af te vragen hoe producten gebruikt moeten worden. Zoals je ze draagt, voel je je!
Cosmetische lenzen zijn voor iedere gelegenheid en voor iedere stemming.

SWATI laat je ogen stralen!

Naar de website van Swati

meer lezen