merk logomerk logo

NO-AD is één van de grootste merken zonnecosmetica in Amerika. NO-AD is de afkorting van Not-Advertised. Door geen geld te besteden aan dure advertentiecampagnes (op radio, TV of in magazines) kan NO-AD dezelfde geavanceerde zonnebescherming bieden als de grote merken, maar dan voor een aanzienlijk lagere prijs. Bijzonder is dat er voor de verschillende beschermingsfactoren met gelijke inhoud dezelfde prijs wordt gehanteerd.

De beschermende en verzorgende zonneproducten van NO-AD bieden hoogwaardige filters die beschermen tegen zowel UVA- als UVB straling. De producten worden snel geabsorbeerd, zijn waterproof en zweetbestendig. De huid wordt verzacht met verzorgende aloë vera extracten en vitamine E. Bovendien zijn de producten uitermate geschikt voor mensen met een gevoelige huid.

Er zijn lotions verkrijgbaar met beschermingsfactor 30 tot en met 50+. Voor de gevoelige kinderhuid is een speciale formule ontwikkeld, die extra bescherming biedt. Ook is er een speciale formule Sport, die extra water- en zweetbestendig is.

Voor de verzorging van de huid na het zonnen zijn twee verschillende soorten aftersuns in het assortiment opgenomen: een verkoelende Aloë Gel en een verzorgende Aloë Lotion.

NO-AD is in Amerika uitgeroepen tot “Best Buy” van het jaar vanwege de goede prijs-/kwaliteitverhouding. Tevens wordt NO-AD aanbevolen door de Amerikaanse “Skin Cancer Foundation”.

Verantwoord genieten van de zon

meer lezen