merk logomerk logo
ZEISS In 1846 opende Carl Zeiss in Jena (Duitsland) een werkplaats voor precisiemechanica en optische instrumenten. In de loop der jaren richtte hij zijn activiteiten meer en meer op de productie van microscopen. Al snel leverde hij niet alleen aan de regionale markt, maar over de hele wereld. Ook werd het assortiment met optische producten uitgebreid. Na zijn overlijden in 1889 werd de Carl Zeiss Foundation opgericht, die de enige eigenaar van het bedrijf zou worden. De winsten kwamen ten goede aan wetenschappelijke, sociale en culturele projecten en ook aan de beroepsbevolking. Tegenwoordig is Carl Zeiss AG een holdingmaatschappij met verschillende dochterondernemingen en een wereldwijd opererend bedrijf. Met uitzonderlijke expertise in verschillende optische velden, opgedaan in 170 jaar door onderzoek en innovatie. Een bedrijfsgeschiedenis met vele mijlpalen en die vele levens heeft veranderd. Rebro Cosmetics heeft de “lens wipes” (brillendoekjes) van ZEISS in haar assortiment. Waarom is het zo belangrijk om brillenglazen goed te verzorgen? Kwalitatieve brillenglazen zijn een investering. Ze vormen niet alleen een financiële investering in een beter zicht, maar ook in een betere levenskwaliteit en uw eigen veiligheid. Onjuiste reiniging van brillenglazen kan microscopische krassen, die eerst onzichtbaar zijn, veroorzaken op de brillenglazen. Naarmate het brillenglas verder verslijt, neemt het potentieel van zelfs de beste brillenglazen af en wordt het zicht uiteindelijk beïnvloed. Krassen kunnen niet worden verwijderd van moderne plastic- of minerale brillenglazen. De brillenglazen moeten worden vervangen. De ZEISS alcoholvrije brillendoekjes zijn ook geschikt voor andere optische oppervlakken, zoals smartphones, tablets, laptops, mobiele telefoons, camera´s en LCD-schermen. De unieke optische kennis van ZEISS is verwerkt in elk ZEISS product. Dit alles dient één doel: het creëren van een merk als kwaliteitsgarantie. Met ZEISS beter zien! Naar de website van Zeiss
meer lezen